LoLTodaY

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Pandaa =) - 15 november 2012 15:58

God Eftermiddag! ^.^


Idag har jag faktiskt inte varit i skolan!! För jag har magsjuka...   Det är jättetråkit att bara ligga hemma då är det faktiskt roligare att vara i skolan!   


Idag så har jag i alla fall spelat lite sims 3 såklart & så har jag övat läxor!   Nu kan jag nog dom äntilgen " Tror Ja "   JippeY!!


Nu kom jag på att det var ju typ en månad sen eller så som jag bloggade här igen, jag måste blogga mer men jag har haft fullt upp med en annan blogg jag vet inte om jag har sagt vad den heter innan men iså fall säger jag den igen den heter --> Bestfriends123.bloggplatsen.se


Det är min och min bästis blogg, vi skriver om vad vi gör på dagarna och så lägger vi ut bilder ibland och ibland så skriver vi om annat också!!   Men oftast om vad vi gör på dagarna   Eller när vi har spelat fotboll så kan vi skriva ibland också...!  


Undra om det är något bra på tv i kväll?? :D men aja nu så tänske jag skriva lite på den andra bloggen med!!   PS: Jag skriver mer på den andra bloggen bara så att ni vet!   


// Tjaoo! <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoo! Kul att du hittade! :) Bloggen handlar om sims och lite vad jag gör om dagarna hoppas ni kommer gilla den!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken^^

Frågor Om Mig

Ni frågar och jag svarar;)<33


Ovido - Quiz & Flashcards