LoLTodaY

Alla inlägg under september 2012

Av Pandaa =) - 26 september 2012 18:34

  Heey, Idag har jag varit i skolan. Det var super kul, eller iaf på middagsrasten  Det var en tjej som är ett år äldre än oss som dansade och sen slängde vi henne i en buske   Hon blev genomblöt.


Min kompis sa att hon tyckte att hon skulle va med i melodifestivalen blev jätteglad och skrek ja men herregud  Det var nog den roligaste rasten jag har varit med om. Och precis när vi hade slutat skolan tappade jag en tand  Den gjorde jätteont så jag bara drog   AJ


Nu sitter jag och kollar på Big Time Rush och ska snart äta vofflor, MUMS  Sen ska jag ducha tror det får bli sängen sen kanske ha en bra kväll alla   



Av Pandaa =) - 25 september 2012 18:32

Idag har jag inte hunnit att blogga än för att jag har varit i skolan idag och efter skolan nvar jag med några kompisar   


Ha en bra dag allihoppa  

Av Pandaa =) - 24 september 2012 15:40

Idag är jag med min Bästa Vän Det Är As Kul Vi Ska Snart Gå  Upp Till Hennes Pappas Jobb Och Äta Glass Mums<3  

Av Pandaa =) - 22 september 2012 20:25

  Tåårta  



Nu vill jag äta TÅRTA jag orkar inte vänta meeer<33 Thihi  


Om tiden bara kunde gå lite fortare  Haha  


Guud vad jag är trött men det är nog för att jag vaknade typ klockan halv 8 och så har jag varit ute nästan hela dagen gud vad jag är trött   


Emil har precis kollat på Ronny & Ragge haha gud vad fula dom är  Ska köpa kolor av Emil i jultidningarna om inte mamma gör det men jag tror inte hon ska köpa några kolor så jag får nog köpa själv. Men mums dom är goda iaf   


Men nu ska jag snart gå ner och säga till mamma att hon ska plocka fram tårtan   Fast jag tror hon håller på att plocka fram den ur kylskåpet för hon skulle sätta på några bär på den. Muuuums   



Haha nu kollar Emil på SeanFrika han byter film hela tiden han kan inte riktigt bestämma sig verkar det som, Thihi   



Men iaf grattis i efterskott Emil   


Ha en härlig kväll allihopa, Kommer Blogga mera imon men om ni har förslag på vad jag ska skriva så komentera  


Jaaaaaaaaaaa nu är det tårta   


Av Pandaa =) - 22 september 2012 18:31

Nu har dom kommit det tog en stund men nu är dom här, Jippey Snart Tårta<33  



ByeBye<33

Av Pandaa =) - 22 september 2012 17:57

 Idag har jag varit med TuT  Vi ritade och vi kollade på TV och åt lite o så så allt var jätteroligt...


Sen skulle vi åka fram och kolla när A-laget spelade, Det var jätteroligt;)) Sen gick jag och en annan till hennes mormor och så satt vi lite på datorn där   Å så fikade vi ju lite såklart   


Snart kommer mormor och morfar så ska vi fira Emil som fyllde år i Torsdags   


Haha Emil har fängslat mina händer med ett par lossashandbojar^^


Ha en bra kväll   KRAM



Av Pandaa =) - 22 september 2012 08:25

God Morgon, Idag ska ja kanske va me TuT:D


Look Of Today

Linne: Vet Ej

Vit Kofta: Vet Ej

Leggisngs: Kappahl?


Kan tyvärr inte ta ngn bild gör det nästa gång förhoppningsvis;)<33

Ha en bra dag alla;)


Av Pandaa =) - 21 september 2012 22:46

Jippey, på måndag är det studiedag :)) Ska bli såå skönt att slippa gå till halv 4. Men nu ska jag gå och lägga mig men jag tror att jag kommer att hinna blogga mer imon. Fast inte på dagen för då ska vi fira min lillebror som har fyllt 9:))


Ha en bra kväll^^<3

Presentation


Tjoo! Kul att du hittade! :) Bloggen handlar om sims och lite vad jag gör om dagarna hoppas ni kommer gilla den!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken^^

Frågor Om Mig

Ni frågar och jag svarar;)<33


Ovido - Quiz & Flashcards