LoLTodaY

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Kul Idag:D<33

Av Pandaa =) - 22 september 2012 17:57

 Idag har jag varit med TuT  Vi ritade och vi kollade på TV och åt lite o så så allt var jätteroligt...


Sen skulle vi åka fram och kolla när A-laget spelade, Det var jätteroligt;)) Sen gick jag och en annan till hennes mormor och så satt vi lite på datorn där   Å så fikade vi ju lite såklart   


Snart kommer mormor och morfar så ska vi fira Emil som fyllde år i Torsdags   


Haha Emil har fängslat mina händer med ett par lossashandbojar^^


Ha en bra kväll   KRAM



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pandaa =) - 16 november 2012 15:21

Spelat Sims 3 typ hela eftermiddagen, Har as ont i huvet nu!! Men det är Sims värt!   Jag kommer att spela mer sen men inte just nu!   Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket men jag hittade en blogg! Hon skriver massor av Sims den är jättespännan...

Av Pandaa =) - 16 november 2012 10:42

 HeeY!<3   Idag har jag varit hemma från skolan också! För att jag har ju magsjuka... Men det är mycket bättre nu!   Så nästa fredag så blir det Göteborg dvs och inte mamma eller Emil blir sjuka men om dom blir det så åker jag själv!  Inte för...

Av Pandaa =) - 15 november 2012 15:58

God Eftermiddag! ^.^   Idag har jag faktiskt inte varit i skolan!! För jag har magsjuka...   Det är jättetråkit att bara ligga hemma då är det faktiskt roligare att vara i skolan!      Idag så har jag i alla fall spelat lite sims 3 såklart & ...

Av Pandaa =) - 27 oktober 2012 11:10

Tjoo <33   Nu är jag tillbaaka efter några veckors upperhåll eller vad man ska säga. Men det är för att jag har haft fullt upp med min & min bästis blogg som vi har tillsammans   Jo föresten kolla gärna den bloggen och komentera och följ den h...

Av Pandaa =) - 26 september 2012 18:34

  Heey, Idag har jag varit i skolan. Det var super kul, eller iaf på middagsrasten  Det var en tjej som är ett år äldre än oss som dansade och sen slängde vi henne i en buske   Hon blev genomblöt. Min kompis sa att hon tyckte att hon skulle va m...

Presentation


Tjoo! Kul att du hittade! :) Bloggen handlar om sims och lite vad jag gör om dagarna hoppas ni kommer gilla den!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken^^

Frågor Om Mig

Ni frågar och jag svarar;)<33


Ovido - Quiz & Flashcards